Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Drejewicz Szymon
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Urbański Artur (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Analitycy systemów teleinformatycznych
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
BPMN (system notacji)
(1)
Customer Experience
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatycy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konsumenci
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing partnerski
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Obsługa klienta
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Systemy informacyjne zarządzania
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zarządzanie sobą
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zrozumieć BPMN : modelowanie procesów biznesowych / Szymon Drejewicz. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Onepress - Helion, copyright 2023. - 139, [5] stron : ilustracje ; 24 cm.
W książce rok wydania: 2023, data wpływu egzemplarza obowiązkowego: 2022.
Netografia na stronie 135. Indeks.
Dla analityków biznesowych i systemowych oraz studentów kierunków technicznych i menadżerskich.
1. Wprowadzenie do BPMN (9) 1.1. Proces i model procesu (9) 1.2. Dlaczego notacja BPMN? (10) 1.3. Poziomy modelowania (12) 2. Szybki start - elementarz (15) 2.1. Pierwszy krok (15) 2.2. Baseny i tory (16) 3. Bramki - dzielenie i łączenie procesów (19) 3.1. Bramki w BPMN (20) 3.2. Bramka wykluczająca (23) 3.3. Bramka niewykluczająca (24) 3.4. Bramka równoległa (28) 3.5. Bramka złożona (29) 3.6. Bramka oparta na zdarzeniach (32) 4. Dzielenie i łączenie bez bramek (37) 4.1. Rozgałęzienia bez bramek (37) 4.2. Złączenia bez bramek (38) 4.3. Kiedy pomijać bramki? (40) 5. Przepływy (43) 5.1. Przepływ sekwencyjny (46) 5.2. Przepływ komunikatu (51) 5.3. Powiązania (54) 6. Obiekty danych (57) 6.1. Modelowanie obiektów i magazynów danych (58) 6.2. Przepływ obiektów w procesach (59) 6.3. Wejścia i wyjścia danych (60) 6.4. Kolekcje danych (62) 7. Kooperacje i konwersacje (65) 7.1. Modelowanie kooperacji (65) 7.2. Procesy prywatne i publiczne (68) 7.3. Wieloinstancyjni uczestnicy procesów biznesowych (71) 7.4. Konwersacje (73) 8. Zdarzenia (77) 8.1. Typy zdarzeń (78) 8.2. Jak to wszystko opanować? (95) 9. Czynności i podprocesy (97) 9.1. Zadania (99) 9.2. Podprocesy (108) 9.3. Pętle, czynności wieloinstancyjne i kompensacje (115) 9.4. Czynność wywołania (call activity) (119) 10. Choreografie (121) 10.1. Zadanie choreografii (122) 10.2. Choreografia złożona (128) 10.3. Kooperacje, procesy i choreografie (128) 10.4. Kiedy używać diagramów choreografii? (130) 11. BPMN i co dalej? (131) 11.1. Modelować czy analizować? (131) 11.2. Odkrywanie procesów (132) 11.3. Architektura procesów (132) 11.4. BPMN i UML (133)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155049 N, 155050 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marka osobista w branży IT : jak ją zbudować i rozwijać / Krzysztof Kempiński. - Gliwice : Onepress : Helion, copyright 2024. - 175 stron : ilustracje, portret, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 175.
Książka
W koszyku
Tworzenie doświadczeń klientów / Artur Urbański, Lucyna Dziewa. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Helion : Onepress, copyright 2023. - 255, [1] strona : fotografie, ilustracje, portrety, wykresy ; 19x25 cm.
Na okładce: Odkryj klucz do klientów i wykorzystaj moc technologii cyfrowych, by podnieść wyniki i efektywność Twojej firmy.
Bibliografia na stronach 254-255.
Skąd się wzięły współczesne firmy W poszukiwaniu nowych sposobów pracy Krótka historia CX Czym jest doświadczenie klienta Zrozumieć klienta Zarządzanie doświadczeniem klientów Projektowanie doświadczeń Tworzenie cyfrowych doświadczeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154422 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności